۵ دانش آموز در حمله به مدرسه ابتدایی در میناب به شهادت رسیدند
🔸معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: در حملات امروز رژیم صهیونیستی به شهرستان میناب یک دبستان دخترانه به صورت مستقیم هدف قرار گرفت.
🔸به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد نفیسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: مدرسه ابتدایی «شجره طیبه» در شیفت صبح دارای ۱۷۰ دانشآموز هست که از این تعداد تاکنون پنج نفر به شهادت رسیدهاند.وی این را هم بیان کرد: این مدرسه هدف مستقیم این حمله بوده و آواربرداری و امدادرسانی به دانشآموزان این مدرسه در حال انجام است.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.